index
pistopoiisis
proionta
tilefonika kentra
analogikes
psifiakessiskeues
ipsiskeues
asirmata
dect
voice conferance
thirotilefona
piles
headset
mprizes
internet
ksenodoxiakes efarmoges
prosfores
Contact

Λύση hospitality

Το OmniPCX Office έχει ενσωματωμένη μια λύση hospitality προσαρμοσμένη

αποκλειστικά στις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Απευθύνεται σε ξενοδοχεία αλλά

και σε κλινικές, οίκους ευγηρίας, εστίες πανεπιστημίων κτλ.

Η λύση hospitality του OmniPCX Office παρέχει ένα σύνολο ισχυρών, εύκολων

στη χρήση εργαλείων επικοινωνίας και διαχείρισης που βασίζονται σε τηλεφωνικέ

συσκευές και μπορεί να δώσει τεράστια ώθηση στην επιχείρησή σας με τρεις τρόπους:

βελτιώνοντας την παραγωγικότητα του προσωπικού σας, ενισχύοντας την ικανοποίηση

των πελατών και βοηθώντας σας να βελτιστοποιήσετε τα έσοδά σας από τις

τηλεφωνικές κλήσεις των πελατών σας.


1. Αποτελεσματικότητα Προσωπικού


Διαχειριστείτε τα δωμάτια και τις κλήσεις σας από το γραφείο υποδοχής. Η

τηλεφωνική συσκευή Reflexes της Alcatel έχει σχεδιαστεί συγκεκριμένα για το γραφείο

υποδοχής. Μια φιλική οθόνη που χρησιμοποιεί απλά εικονίδια σας καθοδηγεί στις

διάφορες λειτουργίες. Σας πληροφορεί απλά για ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για την

κατάσταση των δωματίων (ελεύθερο, κατειλημμένο, έτοιμο, πρόβλημα), και απλοποιεί

κάθε άφιξη και αναχώρηση (check in / check out).

Κατά την άφιξη τους, οι πελάτες λαμβάνουν

μια εκτυπωμένη καρτέλα όπου αναγράφεται ο αριθμός της απευθείας τηλεφωνικής τους

γραμμής, ο κωδικός για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα της τηλεφωνικής τους συσκευής

και η επιθυμητή ώρα αφύπνισης (όπως φαίνεται δεξιά).


2. Ικανοποίηση πελατών


Η λύση hospitality του OmniPCX Office θα αλλάξει τη ζωή των πελατών σας. Για παράδειγμα,

οι κλήσεις αφύπνισης προγραμματίζονται εύκολα.

Μπορούν να προγραμματιστούν από το γραφείο υποδοχής ή από το δωμάτιο του πελάτη.

Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον προγραμματισμό,ένας χαρακτηριστικός ήχος κι ένα

εικονίδιο θα σας ειδοποιήσουν. Επιπλέον της απευθείας γραμμής, οι πελάτες μπορούν να εφοδιαστούν εύκολα με φωνητικό ταχυδρομείο καθώς και με ασύρματες συσκευές DECT.

Αυτό αποτελεί μια πολύ σημαντική υπηρεσία για επιχειρηματίες πελάτες που συμμετέχουν σε σεμινάρια.

Μπορείτε επίσης να τους παρέχετε έναν τηλεφωνικό θάλαμο, π.χ στην αίθουσα υποδοχής,

όπου οι κλήσεις χρεώνονται απευθείας στο δωμάτιο του πελάτη για να τους διευκολύνετε

ακόμη περισσότερο.


3. Διαχείριση κόστους επικοινωνίας


Το ξενοδοχείο μπορεί να ορίσει τις δικές του τιμές χρέωσης για τις κλήσεις που κάνουν οι

πελάτες του ή μια φθίνουσα χρέωση ανάλογα με τη διάρκεια της κλήσης.

Κατά την αναχώρησή τους, το τερματικό στην υποδοχή εκτυπώνει τον αναλυτικό λογαριασμό

με τις χρεώσεις των κλήσεων που έκανε ο πελάτης.

Μπορείτε, κατόπιν αίτησης, να ενεργοποιήσετε μια απευθείας γραμμή κλήσης για τοπικές, υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις και να προγραμματίσετε το σύστημα ώστε να διακοπεί η απευθείας γραμμή όταν γίνει υπέρβαση ενός πιστωτικού ορίου.

Για όλους αυτούς τους λόγους, μπορείτε να μετατρέψετε τα τηλέφωνα στα δωμάτια του ξενοδοχείου από μια βασική υπηρεσία σε μια πηγή κέρδους που θα αποφέρει σημαντικά

έσοδα στην επιχείρησή σας.

Business partner

OFFICIAL DEALER

&

FIELD EXPERT INSTALLER

OF ALCATEL LUCENT

SYSTEMS

Ξενοδοχειακές εφαρμογές